lirik lagu cleopatra stratan

 

NUMAR PAN’LA UNU

Hop sha la la la la la la la
Daca ma intelegi
Dar daca nu, nu te intrista
Hop sha la la la la la le le
Daca stii sa numeri numara unu, doi, si…!

Cateodata seara stau pe spate
Si ma uit in sus,
Altii numara cate stele-s
Dare eu cate nu-s
Nu incerca degeaba ca oricum nu reusesti
Doar de numeri pana la unu fara sa te opresti

Nu conteaza care ii faza daca nu renunti
Important e sa tii minte ce trebuie sa uiti
Eu as spune ce-i pe bune
Si ce nu-i perfect
Dar ma tem ca o sa ma intelegeti corect

Hop sha la la la la la la la
Daca ma intelegi
Dar daca nu, nu te intrista
Ei, hop sha la la la la la le le
Daca stii sa numeri numara unu, doi, si…!

Cine ar vrea sa afle in ce zodie se afla racul,
Cum se ajunge intr-o secunda in Cuba cu bacul
Si cu ce viteza ar trebui sa ne oprim,
Care-i antonimul la cuvantul sinonim.

Ori mai bine ar fi sa afli cum e cand e bine,
Daca nu gasesti raspuns, il gasesti la mine
Pentru ca deja sunt mici si am inteles
La ce varsta am implinit trei ani.
Mama, ce succes!

Hop sha la la la la la la la
Daca ma intelegi
Dar daca nu, nu te intrista
Ei, hop sha la la la la la le le
Daca stii sa numeri numara unu, doi, si…!

Hop sha la la la la la la la
Daca ma intelegi
Dar daca nu, nu te intrista
Hop sha la la la la la le le
Daca stii sa numeri numara unu, doi, si…!

 

 

GHITA

Hainita sta in cui
Afara soare nu-i
Nimic nu-i bun de cand
Ma gandesc la Ghita
Dar Ghita nu-i in sat
Eu m-am interesat
Imi pare ca-i plecat
Dupa granita…
Greu, tare mi de greu,
Vreau, dar nu stiu ce vreau
Stiu ca si tu ma placi
Spune, Ghita ce tu taci?
Ori vino ori te du
Ori spune da ori nu
Eu te rog nu ma nerva
Ghita ce-i cu viata ta?

Ghita, te astept diseara la portita
Langa portita de la scoala
Vino dar numai nu veni cum vii tu
De obicei cu mana goala
Cine te mai asteapta ca si mine
O seara intreaga numai pe tine
Ghita, arata tu o fata care

Sa te iubeasca asa de tare!

Ghita, te astept diseara la portita
Langa portita de la scoala
Vino dar numai nu veni cum vii tu
De obicei cu mana goala
Cine te mai asteapta ca si mine
O seara intreaga numai pe tine
Ghita, arata tu o fata care
Sa te iubeasca asa de tare!

Ghita, te astept diseara la portita
Langa portita de la scoala
Vino dar numai nu veni cum vii tu
De obicei cu mana goala
Cine te mai asteapta ca si mine
O seara intreaga numai pe tine
Ghita, arata tu o fata care
Sa te iubeasca asa de tare!

 

 

 

ZUNEA ZUNEA

Într-o seară cu Costică
Eu c-o sticlă, el c-o sticlă
Am udat cu mâna noastră
Florile de pe fereastră

Restul ce-o rămas în sticlă
I-am turnat şi lui pisică
Nu ştiu floarea ce-o să simtă
Dar pisica d-amu cântă
Şi noi cântăm cu dânsa…

Hop-pa zunea-zunea
Hop-pa toată lumea
Lumea toată îi încântată
De pisica talentată

Hop-pa hai că-i bună
Hop-pa nu-i o glumă
Toţi îl cată pe Costică
Să le mai aduc o sticlă!

Să le mai aducă o sticlă!
Toţi îl cată pe Costică
să le mai aducă o sticlă!

Peştişorii să nu tacă
Le-am turnat şi lor oleacă
Numai raţele din curte
Mute-au fost şi-au rămas mute

Nu ştiu ce-o să fie mâine
Dar acum la toţi le e bine
Cum se vede măi Costică
Sigur n-o fost apă-n sticlă!
Dar ce-o fi fost acolo?

Hop-pa Zunea-Zunea
Hop-pa toată lumea
Lumea toată îi încântată
De sticluţa fermecată

Hop-pa hai că-i bună
Hop-pa nu-i o glumă
Până dimineaţa toată lumea
Cântă numai Zunea-Zunea!

Cântă numai Zunea-Zunea…
Până dimineaţa toată lumea
cântă numai…

Hop-pa zunea-zunea
Hop-pa toată lumea
Lumea toată îi încântată
De pisica talentată

Hop-pa hai că-i bună
Hop-pa nu-i o glumă
Toţi îl cată pe Costică
Să le mai aduc o sticlă!

Hop-pa Zunea-Zunea
Hop-pa toată lumea
Lumea toată îi încântată
De sticluţa fermecată

Hop-pa hai că-i bună
Hop-pa nu-i o glumă
Până dimineaţa toată lumea
Cântă numai Zunea-Zunea!

OARE CAT
Oare cât o să mă certe tata tam tara tam
Să mă culc în pat atunci când noaptea bate la geam?
Dar nici mama încântată nu-i când vede că eu
Pun păpuşile să facă nani în locul meu.
x2 

Pe o ureche îmi intră şi pe alta îmi iese
Când imi spune care lucruri trebuie să le fac
Şi care nu-s bune
Uite o vorba: dacă m-am jucat cu canele
Tre’ neaparat să-mi spăl cu apă mânele!
Poate am noroc să fac şi ceea ce nu se poate,
Mai ales când tata ştiu că ceartă dar nu mă bate
Ştiu că nu-ţi prea place dar şi tu adu-ţi aminte
Când ai fost ca mine nu cred că ai fost mai cuminte
La la la la
Mai cuminte…
La la la la

Oare cât o să mă certe tata tam tara tam
Să mă culc în pat atunci când noaptea bate la geam?
Dar nici mama încântată nu-i când vede că eu
Pun păpuşile să facă nani în locul meu.
x2

 

GHITA VERSI INGGRIS
The coat is inside out,
There is no sun above
Nothing is going good
Since I think of Ghita.
But Ghita’s not in town
I asked why he’s not around
It seems to me he’s gone
He’s gone abroad 

Hard, I think it’s very hard
Want, I don’t know what I want
I know that you like me too
Ghita, what is up with you?
Young, come on in or go
Young, tell me yes or no
Ghita, please don´t anger me
Tell me how your life will be

Ghita,
Tonight I’m waiting at the wicket
Me at the station I bought a ticket
Come to,
But don’t come as you did before
As usually with empty hands…
Who else
Will and sing for you as I do
Entire evening just getting there
Ghita,
Show me a girl who’s found of you
That loves you more as much as I do…

Ghita, te-astept diseara la portita
Langa portita de la scoala
Vino da numa nu vini cum vii tu
De obicei cu mana goala
Cine te mai asteapta ca si mine
O seara intreaga numai pe tine.
Ghita, arata-mi tu o fata care
Sa te iubeasca asa de tare!

INI TRANSLATE-NYA
GHITA TRANSLATE

Pakaian yang di hook
Matahari tidak
Tidak ada yang baik ketika
Saya memikirkan Ghita
Tapi Ghita tidak di desa
Saya tertarik
Sepertinya aku pergi
Setelah perbatasan …
Keras, begitu keras bagi saya,
Aku ingin, tapi saya tidak tahu apa
Saya tahu bahwa Anda seperti saya
Katakan padaku, Ghita apa yang Anda tutup mulut?
Entah datang atau pergi
Atau katakan ya atau tidak
Aku tidak marah silahkan
Ghita, ada apa dengan hidup Anda?

Ghita, malam ini aku sedang menunggu pintu gerbang
Dekat gerbang sekolah
Ayo, tetapi datang tidak hanya bagaimana kamu hidup
Biasanya, tangan kosong
Siapa yang kamu suka saya menunggu
Sebuah malam itu hanya Anda
Ghita, menunjukkan seorang gadis yang

Cinta kasih banyak!

Ghita, malam ini aku sedang menunggu pintu gerbang
Dekat gerbang sekolah
Ayo, tetapi datang tidak hanya bagaimana kamu hidup
Biasanya, tangan kosong
Siapa yang kamu suka saya menunggu
Sebuah malam itu hanya Anda
Ghita, menunjukkan seorang gadis yang
Cinta kasih banyak!

Ghita, malam ini aku sedang menunggu pintu gerbang
Dekat gerbang sekolah
Ayo, tetapi datang tidak hanya bagaimana kamu hidup
Biasanya, tangan kosong
Siapa yang kamu suka saya menunggu
Sebuah malam itu hanya Anda
Ghita, menunjukkan seorang gadis yang
Cinta kasih banyak!

ZUNEA ZUNEA TRANSLATE

Suatu malam Costica
Aku membawa gelas, dia membawa gelas
Aku direndam dengan tangan kami
Bunga di jendela

Sisanya tetap sebagai gelas
Aku melemparkan dan kucingnya
Aku tidak tahu apa yang merasa bunga
Tapi bermain kucing d-Amu
Dan kita bernyanyi dengan dia …

Hop-pa Zune Zunea
Hop-bye semua orang
Dunia di sekelilingnya bahagia
Kucing berbakat

Hop-pa biarkan bagus
Hop-pa bukan lelucon
Yang Anda Costica ed
Biarlah mereka membawa botol!

Biarlah mereka membawa botol!
Yang Anda Costica ed
untuk membawa mereka botol!

Ikan tidak tutup mulut
Aku menuangkan mereka dan mereka sedikit
Hanya bebek di pekarangan
Mute telah dan tetap diam

Saya tidak tahu apa yang akan terjadi besok
Tapi sekarang semuanya baik
Berapa banyak dilihat
Tentu bukan air-in-kaca!
Tapi apa pun ada di sana?

Hop-pa Zune Zunea
Hop-bye semua orang
Dunia di sekelilingnya bahagia
Botol ajaib

Hop-pa biarkan bagus
Hop-pa bukan lelucon
Oleh semua orang pagi
Zune Zunea hanya bernyanyi!

Sing hanya Zunea Zune …
Oleh semua orang pagi
hanya bernyanyi …

Hop-pa Zune Zunea
Hop-bye semua orang
Dunia di sekelilingnya bahagia
Kucing berbakat

Hop-pa biarkan bagus
Hop-pa bukan lelucon
Yang Anda Costica ed
Biarlah mereka membawa botol!

Hop-pa Zune Zunea
Hop-bye semua orang
Dunia di sekelilingnya bahagia
Botol ajaib

Hop-pa biarkan bagus
Hop-pa bukan lelucon
Oleh semua orang pagi
Zune Zunea hanya bernyanyi!

OARE CAT

Aku ingin tahu bagaimana seorang ayah tertentu negara tam tam
Biarkan aku tidur di tempat tidur ketika malam mengetuk jendela?
Tapi ibu tidak senang ketika ia melihat bahwa saya
Nani menempatkan boneka kepada saya.
x2

Aku masukkan satu telinga dan keluar yang lain saya
Ketika saya mengatakan hal-hal apa yang harus saya lakukan
Dan itu tidak baik
Ada mengucapkan: jika saya bermain dengan tekan
Punya saya benar-benar cuci dengan air manele!
Mungkin aku beruntung untuk dilakukan dan apa yang tidak bisa,
Terutama ketika ayah saya, tetapi saya tahu bahwa pemukulan melawan
Saya tahu bahwa Anda benar-benar suka dan Anda ingat
Ketika anda seperti saya tidak berpikir Anda telah lebih bijaksana
Pada di
Wiser …
Pada di

Aku ingin tahu bagaimana seorang ayah tertentu negara tam tam
Biarkan aku tidur di tempat tidur ketika malam mengetuk jendela?
Tapi ibu tidak senang ketika ia melihat bahwa saya
Nani menempatkan boneka kepada saya.
Mendengarkan

6 thoughts on “lirik lagu cleopatra stratan

Leave a Reply

